ارسال پاسخ

۲۱ فروردین ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2170

pvc-asso.ir

یافتن کاربردهای جدید برای  PVC توسط شرکت POLYONE

فرمولاسیون جدیدتر به این معنی است که حتی برای کاربرد های پزشکی نیز می توان به ایمن بودن  PVC اعتماد کرد.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: اورلاندو(ICIS)- تامین کنندگان  PVC کاربردهای تازه ای برای  PVCدر صنایع پزشکی، حمل و نقل و مصرف توسعه داده اند. مدیر عملکرد محصولات POLYONE در حاشیه نمایشگاه ملی پلاستیک گفت که  PVC یکی از مقاوم ترین پلیمرها در برابر مواد شیمیایی است و این یک ویژگی مهم برای پلاستیک هایی است که در معرض لوسیون های دست، پاک کننده ها و حلال ها قرار می گیرند.

 

 POLYONE استفاده های جدیدی از PVC را مطرح کرده است. یکی از این کاربردها دیود با نور افشان سبک (LED) است. این شرکت از پلاستیک برای نور افشان و لنز هایی که نور را پخش می کند، استفاده می کند.  PVC برای این کاربرد مناسب است زیرا می تواند به عنوان نورافکن در فضای باز استفاده شود و در برابر هوازدگی، خوردگی و پاک کننده های شیمیایی مقاوم باشد.

 

 در گذشته نگرانی های سلامتی در مورد برخی از کاربردها به دلیل استفاده از نرم کننده های مبتنی بر فتالات ها وجود داشت. اما فرمولاسیون جدیدتر به این معنی است که حتی برای کاربرد های پزشکی نیز می توان به ایمن بودن  PVC اعتماد کرد.

 

از آن جایی که  PVC به مدت طولانی موادی استاندارد برای کیسه های خون و سایر کاربردهای حساس است، براین اساس POLYONE بر کاربردهای مرتبط با صنعت مراقبتی- بهداشتی نیز متمرکز است. با توجه به اینکه مردم بیشتر خدمات مراقبتی را در خانه دریافت می کنند، این شرکت به دنبال استفاده از  PVC برای مانیتورهای پوشیدنی است.

 

مدیر عملکرد محصولات POLYONE گفت: تخت های بیمارستان می تواند 140 کیلوگرم وزن داشته باشد بنابراین اگر بتوانیم وزن را کاهش دهیم و سطوحی صاف و با  قابلیت تمیزشوندگی بالا را طراحی کنیم  که مقرون به صرفه نیز باشد،استفاده از  PVC در این زمینه بازار گسترده ای خواهد داشت.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد